بهترین شیوه خوانش مطالب مدرسه ترید

منتشرشده توسط trade school در تاریخ

https://basmo.app/wp-content/uploads/2021/07/how-many-books-does-the-average-person-read-1024x580.gif

پس از به دست آوردن هر گونه ای از محتوا، یکی از مهمترین مراحل، کشف چگونگیِ بهترین استفاده از آن محتواست. اگر روزی در سفری سیاحتی صندلی شما در کنار رییس بانک مرکزی آمریکا قرار داشته باشد، این بخت و این وضعیت در چه شرایطی مطلوب است؟ این بخت برای افراد مختلف درجات اهمیت مختلفی دارد. اگر یک کشاورز باشید، احتمالا با آدمی کسل کننده روبرو خواهید بود. ولی اگر یک معامله گر باشید، و سوالات خوبی نیز در ذهن داشته باشید، باید به شما بگویم شما یکی از بزرگترین شانس های زندگی خود را به دست آورده اید.
محتوای مدرسه ترید نیز چنین است. شما بنا بر بخت به این محتوا دسترسی داشته اید، حالا این سوالات شما هستند که می توانند از این بخت یک اتفاق مبارک تری رقم بزنند. اگر بدانید که دنبال چه چیزی هستید، سوال بعدی این خواهد بود که : بهترین شیوه خوانش مطالب مدرسه ترید چیست؟

بهترین شیوه ی خوانش مطالب مدرسه ترید این است که در وهله ی اول شناختی از وضعیت خود داشته باشید. بدانید به دنبال چه موضوعی هستید؟ سوال اساسی ذهن شما چیست؟ چه چیزی به شما کمک می کند؟.

اگر این موارد را می دانید، بهترین شیوه، استفاده از دسته بندی موضوعی ست ( با کلیک بر روی دسته بندی ها که در همه درس ها آمده است می توانید به دسته بندی های نظام مند دسترسی پیدا کنید.). دسته بندی های موضوعی به شما کمک می کنند، سرفصل های درست را طبق توالی پیشنهادی ما مطالعه کنید.

این امر دو مزیت مهم دارد. یک اینکه به شما در یادگیری کریستالی و تشکیل الگوی T کمک می کند. دوم و مهمتر اینکه با توجه به شیوه ی نگارش درس ها، شما می توانید مسیرهایی را که نمی دانستید وجود دارند – اما وجودشان لازم است – را کشف کنید.

اگر چیزی غیر از این ها ذهنتان را مشغول کرده است، و نیاز به توضیح بیشتر و گفتگویی مفصل تر هست، می توانید از طریق پیام در وبسایت ( در ذیل همین مطلب یا سایر مطالب ) با ما در ارتباط باشید.

دسته‌ها: خود افشایی ها

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها