کابوس شبانه ی معامله گران | ورشکستگی شبانه ی معامله گران بازارهای مالی

منتشرشده توسط trade school در تاریخ

کابوس شبانه ی معامله گران

در سری مطالب روانشناسی ترید صوتی، در فضایی متفاوت ( نسبت به دروس معمول مدرسه ترید )، مفاهیمی را بسط می دهیم که نیاز اکثر معامله گران بازارهای مالی هستند. در این مطلب موضوع : ” کابوس شبانه ی معامله گران ” را بررسی کرده ایم. ( فایل صوتی، کمی پایین تر قرار دارد. )

مطالب روانشناسی ترید صوتی که به صورت فایل های صوتی در اختیار مخاطبان و همراهان مدرسه ترید قرار می گیرد، از فضای خشک و رسمی معمول کمی فاصله می گیرند. عنصر تجربه ی تریدرهای دیگر ( تجاربی که به صورت مقاله یا کتاب در جایی منتشر نشده اند، اما کاملا منطبق بر واقعیت هستند ) در این مطالب نقش پررنگ تری دارند. فایل های روانشناسی ترید صوتی را می توان عصاره ی سال ها معامله گری دانست، که با دانش برجسته ترین روانشناسان این حوزه ترکیب شده و در فضای محتوای فارسی زبان منتشر شده اند. حتی با وجود درسی معادل همین عنوان در بین دروس مدرسه ترید، بازهم توصیه ی ما گوش دادن مجدد به فایل های صوتی ست. زیرا مثال های جدیدی نیز در این فایل ها ارائه شده که قطعا به درک بهتر مفاهیم کمک شایانی خواهند کرد.

تا سر حد ممکن تمام فایل ها زیر بیست و پنج دقیقه در نظر گرفته شده اند، تا شنونده بتواند در زمانی کمتر از یک پومودورو فایل را با نهایت تمرکز گوش دهد.

برای دسترسی به تمامی فایل های روانشناسی صوتی مدرسه ترید، از دو راه می توانید اقدام نمایید :

یک. ورود به صفحه ی روانشناسی ترید صوتی در سایت مدرسه ترید

دو. سرچ کردن نام مدرسه ترید در اپلیکیشن کست باکس و ورود به کانال مدرسه مدرسه ترید در کست باکس

این اپیزود : کابوس شبانه ی معامله گران

اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
بهنام
بهنام
5 ماه قبل

این یکی از بهترین پادکست‌های مدرسه بود تا به امروز، سه بار این صعود و‌سقوط‌ها رو دیدم. دوبارش ضرر ده بود و یکبار هم سود‌ده.
و به نظرم بهترین توصیه همینیه که شما گفتید؛ اگر تو این شرایط ضرر می‌کنید یا اگر معامله‌ای هم ندارید ولی می‌خواید معامله کنید؛ خیلی خیلی مراقب حغظ سرمایتون باشید. الویت همیشگی در ترید کردن« حفظ سرمایست»

حمید عابدینی
5 ماه قبل

یکی از چیزهایی که در مورد عدم استفاده از حد ضرر وجود داره و ما معمولا فراموش می کنیم بهش اشاره کنیم اینه که : باز موندن معاملات در ضرر برای مدت طولانی، حتی در شرایطی که حساب شما بتونه اون رو تحمل کنه، اینه که جسم و جان شما در یک مدت طولانی با یک استرس بسیار زیادی درگیر می شه. از اثرات مخرب استرس در سری مطالب مدیریت استرس به کرات گفته شده و مطالعه شون قطعا ارزشمنده. بسیاری از بیماری های روان تنی طی استرس های طولانی مدت ایجاد می شن. اگر قرار باشه اون حجم از استرس رو شما در هر دور از معاملات تجربه کنید، اون بدن بی نوا بعد یک مدت دیگه پاسخگوی فشاری که بهش میارید نیست. از این جهته که بسیاری از تریدرها در چنین مواقعی اذعان می کنن که مدام خسته ام و خوابم میاد. در واقع اون خستگی و خواب، عکس العمل بدن اون شخصه در برابر فشاری که داره بهش میاد. حد ضرر یه موهبتیه تو بازارهای مالی و اگر کسی نمی تونه ازش استفاده کنه و کماکان اصرار داره که معامله کنه، باید از طریق یه منتور و فرد آگاه نسبت به حل فشارهای روانی حد ضرر اقدام کنه. عدم استفاده از حد ضرر مثل این می مونه که ما پایی رو که سیاه شده قطع نکنیم و بگیم من از این می ترسم، غافل از اینکه اون لختگی و بیماری بعد از مدت کوتاهی تمام بدن فرد رو فرا خواهد گرفت و اون رو خواهد کشت. درسته که درمان درد داره، اما حداقل به نظر من، بسیار ارزشمنتر از مردن در این راهه.