روانشناسی ترید صوتی

مدرسه ترید، بخش روانشناسی ترید صوتی را برای علاقمندان به این حوزه آماده کرده است. این فایل ها بنا به نیاز و جهت پاسخ به سوالات همراهانمان در مدرسه ترید طراحی، تدوین و منتشر شده اند. با توجه به دسته بندی مطالب مدرسه ترید، برای این سری فایل های روانشناسی ترید صوتی نیز می توان دسته بندی های متفاوتی را در نظر گرفت.

از نظر ما، بهترین شیوه ی مطالعه ی این فایل های صوتی، دریافت این فایل ها در درس مربوطه است ( جهت نمونه : + ). زیرا علاوه بر دریافت محتوای فایل های صوتی، اطلاعات جانبی این فایل ها نیز در اختیار شما قرار داده شده است و همچنین م یتوانید به محتوای کامنت و نظرات دیگر دوستان نیز دسترسی داشته باشید. جهت دسترسی به سرفصل جداگانه ی دروس هم می توانید از دسته بندی روانشناسی ترید صوتی استفاده بفرمایید.

اما با توجه به بازخورد همراهان مدرسه ترید، هستند افرادی که می خواهند در صفحه ای جداگانه به این محتوا دسترسی یکجا داشته باشند. از این جهت، در بخش جداگانه ای که این صفحه را ورودی آن در نظر گرفته ایم، این فایل ها به صورت یکجا در اختیار همراهانمان قرار گرفته است.

کابوس شبانه ی معامله گران

ورشکستگی شبانه معامله گران بازارهای مالی

بازنگری در مفهوم رها کردن

چرا از گذاشتن حد ضرر طفره می رویم؟

لزوم مقروض شدن در حساب معاملاتی

کنترل میزان انحراف با حد ضرر

لزوم بسط مفاهیم ترید

اهمیت پرداختن صحیح به مقوله معامله گری

معامله گری بدون پشیمانی معنی ندارد

لزوم پذیرش حس های منفی در معامله گری

اهمیت تعریف صورت مساله ترید

در ترید نیاز به سوالات درست داریم

ضمنا اگر بخواهید به تمام این فایل ها به صورت یکجا دسترسی داشته باشید، اپلیکیشن کست باکس ( به دلیل سهولت کاربری بر روی موبایل و دسکتاپ ) انتخاب ما بوده است.