معامله گری بدون پشیمانی معنی ندارد| لزوم پذیرش حس های منفی در معامله گری

منتشرشده توسط trade school در تاریخ

معامله گری بدون پشیمانی معنا ندارد

در سری مطالب روانشناسی ترید صوتی، در فضایی متفاوت ( نسبت به دروس معمول مدرسه ترید )، مفاهیمی را بسط می دهیم که نیاز اکثر معامله گران بازارهای مالی هستند. در این مطلب موضوع : ” معامله گری بدون پشیمانی معنی ندارد ” را بررسی کرده ایم. ( فایل صوتی، کمی پایین تر قرار دارد. )

مطالب روانشناسی ترید صوتی که به صورت فایل های صوتی در اختیار مخاطبان و همراهان مدرسه ترید قرار می گیرد، از فضای خشک و رسمی معمول کمی فاصله می گیرند. عنصر تجربه ی تریدرهای دیگر ( تجاربی که به صورت مقاله یا کتاب در جایی منتشر نشده اند، اما کاملا منطبق بر واقعیت هستند ) در این مطالب نقش پررنگ تری دارند. فایل های روانشناسی ترید صوتی را می توان عصاره ی سال ها معامله گری دانست، که با دانش برجسته ترین روانشناسان این حوزه ترکیب شده و در فضای محتوای فارسی زبان منتشر شده اند. حتی با وجود درسی معادل همین عنوان در بین دروس مدرسه ترید، بازهم توصیه ی ما گوش دادن مجدد به فایل های صوتی ست. زیرا مثال های جدیدی نیز در این فایل ها ارائه شده که قطعا به درک بهتر مفاهیم کمک شایانی خواهند کرد.

تا سر حد ممکن تمام فایل ها زیر بیست و پنج دقیقه در نظر گرفته شده اند، تا شنونده بتواند در زمانی کمتر از یک پومودورو فایل را با نهایت تمرکز گوش دهد.

برای دسترسی به تمامی فایل های روانشناسی صوتی مدرسه ترید، از دو راه می توانید اقدام نمایید :

یک. ورود به صفحه ی روانشناسی ترید صوتی در سایت مدرسه ترید

دو. سرچ کردن نام مدرسه ترید در اپلیکیشن کست باکس و ورود به کانال مدرسه مدرسه ترید در کست باکس

این اپیزود : معامله گری بدون پشیمانی معنی ندارد

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها