جمله های کوتاه مدرسه ترید|بخش چهارم

منتشرشده توسط trade school در تاریخ

جمله های کوتاه مدرسه ترید

مطالب نوشته شده در مدرسه ترید، عموما به شکل مطالب ادامه دار، و تحلیل های پیوسته هستند. گاهی پیش می آید که مطلبی بسیار کاربردی ست، اما نمی توان آن را در قالب بلند تری منتشر کرد. و یا گاهی نیاز داریم خوانده ها و دانسته های خودمان را در قالب کوتاه تری نیز ببینیم و دوباره بخوانیم. از این جهت تصمیم گرفتیم در بخش جمله های کوتاه مدرسه ترید، این جملات را جمع آوری کنیم. قطعا مدرسه ترید، تک جمله ها را روشن گر راه نمی داند، اما گاهی همین تک جمله های، نورهایی هستند مثل نور یک شهاب سنگ+. خیلی ناگهانی، سریع و مهمتر از همه، وا دارنده به فکر!

از آنجایی که دور شدن از آرمان ها، برای هر کسی دشوار است. بازهم نتوانستیم این تک جمله ها و تک پاراگراف ها را در دنیای محتوای امروز، سرگردان بگذاریم. این جملات از دل درس های اخیر مدرسه ترید بیرون آمده اند. توصیه مان برای افرادی که پیگیرتر جملات هستند این است که : در حد امکان به دروس ارجاع داده شده مراجعه کنید و پیش و پس این جملات را نیز بخوانید.

گاهی بیشتر از آنچه لازم باشد در مورد مطلبی به نتیجه برسیم، لازم است در آن حوزه گفتگو کنیم. فقط گفتگو، صحبت کردن بی آنکه دنبال نتیجه ای باشیم. آن چه در ادامه آمده است، سومین بخش از این نوشته هاست. و بهانه ای برای گفتگوی بیشتر.


سوگیری پس نگر

جمله ای از ریچارد تیلر، از درس ” سوگیری پس نگر | “دیدی گفتم” در ترید کردن


اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها